Blender 3D Maceralarım #3

Eveet geçtiğimiz iki günde oyun projemle ilgili çok fazla çalışmaya zaman bulamadım ancak ara sıra pc başına geçerek iki karakter daha oluşturabildim.

Karakterlerimizden biri haşin ve gaddar bir kovboy diğeri ise bir iskelet. 

Oyun projemde oyuncunun farklı karakterlerle oynayabilmesini hedefliyorum. Bir oyunda oyuncunun kontrol edebileceği farklı karakter seçeneklerinin bulunmasını önemsiyorum. 

Biryerde okudum mu yoksa dinledim mi tam hatırlamıyorum ancak zihnimde şöyle bir cümle yer edinmiş ;"Oyuncu oyunu kapattığında , oyundan uzaktayken, oyun içinde kontrol ettiği karakteri düşünüp, hissetmiyorsa o karakter başarısız bir karakterdir."

İşte bu sebeple herkesin uzaktayken bile düşünüp hissedebileceği bir iskelet karakteri tasarladım. Sonuçta iskelet herkesde var.. Yanılıyor muyum 😀

Karakterlerimin kendi istekleriyle vermiş oldukları pozları aşağıya bırakıyorum. İyi seyirler 😛

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir